Dagens shopping

DS_235768_A.tif 


Detta plus mina Calvin Klein sockar köpte jag idag, lyckade köp! Nu sitter jag med mitt hår som är färdigfixat och jag blev riktigt nöjd! Skorna satt perfekt, de va inga uttjatade höga stövlar utan lite nyare, me like! Foundation från Nivea 04 sand köpte jag ju också idag, riktigt nöjd med den! Den var inte allt för matt men inte heller glansigt, den tänckte bra också. Nivea och Loreal är mina favvoriter vad gäller budget smink. Annars gillar jag chanels ögonskuggor och diors mascara! Ögonskugga använder jag inte ofta, så det håller länge därför gör det inget om jag lägger lite mer pengar på det. Vad gäller mascara så har jag rätt knäppa ögonfransar, så det är långt ifrån alla mascaror som ser bra ut på mig. Har ni testat bodyshops smink? Jag har bara testa mascaran, det är den jag använder nu, och den är grym!  Nog pratat om smink...

Jag ska nu boka biljett till STHLM och sedan ta en knäckemacka samt en kopp te, när jag gjort det då ska jag uppdatera dagens tre små ting! Tillsdess, ha det bra!

(Vad gäller bilderna jag lovade att jag skulle lägga upp, så märkte jag att digitalkameran spårlö

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0