Botox för mor och dotter

Mamma och jag har inte fått nog av shoppingen från igår, så vi satt och kollade runt på internet förut då följande samtalsämne dök upp:

Mamma: Anna vet du vad det kostar med botox?
Anna: Va, nej. Vem är det som ska ha det? Du!?
Mamma: Ja! Ser du inte vilka rynkor jag har fått!
Anna: Nej! Du har inga rynkor mamma!

Tiden går och vi kollar vidare på internet

Anna: Mamma, tycker du det ser konstigt ut med mina rynkor som bildas på kinderna när jag ler?
Mamma: Men vad säjer du, du har ju inga rynkor! Det kallas smilegropar Anna..
Anna: Nej, smilegropar är små, jag har rynkor!
Mamma: Du har verkligen inga rynkor anna, dem syns ju bara när du ler.. Alltså skrattgrpoar.

Samtalet avslutas och vi fortsätter att kolla igenom bloggar och shopping sidor. Rätt vad det är så är vi inne på Expilo.

Mamma: 4500 för botox intag på panna och glabella var ju inte dyrt!
Anna: Nej, det kanske det inte var, undra om man kan spruta in det på kinderna också!?
Mamma: Ja, det borde man väl kunna. Något borde man väl kunna göra åt dem.
Anna: Så jag skulle kunna få göra det?
Mamma: Med gud, va, nej jag menar inte...! Inte du Anna, dina rynkor syns knappt, men mina rynkor i panna syns!.. Sa jag rynkor, dina smilegropar menar jag!! Hur kom vi in på den här sidan Anna! Gå tillbaka till Nelly nu, byt sida innan vi blir alldeles för ytliga!


Vi gick fortsatte sedan med shoppingen på Nelly, men huruvida det är mer eller mindre ytligt - kan diskuteras.
//Anna

Kommentarer
Postat av: ee

Hej, jag har precis uppdaterad min blogg med lite nya fotografier.

Jag tycker du ska ta en titt & säga vad just du tycker.

Kram,

http://elinanilssoon.blogg.se/

2009-04-01 @ 20:02:08
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Lisa

Klockrena kommentarer. ;0)

2009-04-03 @ 23:32:29
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0