Mys i sängen

Nu är jag hemma efter en heldags kalasande, jag kan garantera dig om att jag är MÄTT... och trött! Jag ska faktiskt gå och mysa i sängen nu, skönt med tidiga kvällar ibland.

Ni är knepiga ni mina läsare, majoriteten av er gillar bara kaffe, inte té. Men där håller jag inte med er. Jag har aldrig druckit en hel kopp kaffe, däremot går det inte en ända dag utan att jag dricker té. Har ni druckit Expresso house´s chaillatte? Den är oslagbart god. Jag skyller på Mikka för att jag är beroende av denna dryck!

Nog om detta ointressanta ämne.

Imorgon är det en ny dag och jag träffa en gammal vän till mig. Det ska bli såå kul och spännande! Inte träffat henne på 9 år! Vi var som bill och bull när vi var små så det kommer nog gå bra imorgon.

Vad ska du göra under påsklovet?

//Anna

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: haha, kaffe e nog nått man måste lära sig tycka om. När man väl gjort d så kan man inte leva utan d :p

2009-04-04 @ 23:02:07
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Sv. oj det tar jag som en komplimang hehe :) Absolut, jag hojtar till om de skulle hända! ;)

2009-04-04 @ 23:09:02
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: madeleine

ahh påskolv det var tider det när man hade lov haha

jag ska minsann jobba som vanligt den ende gång jag har lov det är när jag tar ut semester :)



kram kram

2009-04-05 @ 15:25:34
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0