Svar på frågor!

Godaste glassen du vet? 

Jag äter inte glass med mjölk i så favoriten är nog Solero Exotic!


Hur blev du och kim tillsammans?

Vi gick på samma skola men i olika klasser. Skolan hade en temavecka hösten 2005 och då skulle två från varjeklass bilda grupper 6 om 6. Jag och Kim kom i samma grupp. Min första tanke när jag såg honom var: Gud va snygg han är!!

 

Jag berättade för mina kompisar om killen i min grupp men det ända dem sa var: Anna lägg ner, visst är han snygg men det finns snygga killar som inte går på skolan! Jaha, tänkte jag. Ett antal blickar som möttes och några få ord var det ända som hände.

 

Efter 4 månader addaden en kille mig på MSN. Det var Kim! Det visade sig att han hade spanat in mig och försökt få tag på mig ända sedan hösten. Han hade ringt runt till en massa Ann´or som bodde i skolans område, men ingen av dem var jag. Inte så konstigt eftersom jag bodde en bit därifrån.

 

Hur som helst så blev jag överlycklig och vi började träffas mer och mer. Efter 2 månader med en heldel pussar och filmkvällar ihop så beslutade vi oss den 27 mars för att bli Anna-och-Kim! <3

 

Ett långt svar!


När "förlora" du oskulden?

 15, skulle fylla 16.

 

Va ska du hitta på i sommar?

 * Tandställning

 * Umgås med familj och vänner

 * Jobba på Sahlgrenska

 * Köpa inredning till Kims och min lägenhet

 * Bli brun

 * Grilla och dricka cider på klippor

 * Få myggbett

 * Padla

 * Bada

 * Åka till Krakow, Fjällbacka och Viken

 * Flytta

 * Byta till mitt nya jobb den 3 augusti

 

Hur mår du?

Tack jag mår bra! Livet leker och flyter på just nu. Jag är lycklig, kär och frisk!

 

Vad är ditt drömyrke?

Svårt. Jag ändrar mig väldigt ofta! Men tidningsredaktör, förskolechef och projektledare för hotell management är vad som känns mest lockande just nu.

 

Vad är det mest pinsama du har vait med om och som du helst bara önska att du glömde?

Jag tappade byxorna på spårvagen en gång! Jag hade brottom och sprang för att hinna med spårvagen. När jag väl hade satt mig ner på ett säte såg jag att byxorna hade åkt ner till fötterna! Haha.

 

Var köper man rosa cigg?

Jag vet tyvärr inte vart du kan köpa dem! Men vet att det finns ett märke som bland annat har rosa cigg, Sobrine Cocktail. De har ciggarett i olika pastellfärger. Man kan även köpa ett paket som bara innehåller rosa cigg.

 

Annars har du ju dem svarta Black Devil som smakar vanilj/choklad och som finns i en välsorterad tobaks affärr

 

 Vilket program läser du?

Jag läser sista året och går på en mediautbildning.

 

Vad är det för jobb du har fått?

Fast tjänst på en förskola i Stockholm. 75 %

 

Avslöja en hemlighet är du snäll!

Om jag berättar det är det ju ingen hemlighet längre! Men jag har gjort flera små saker. Gett ut fel nummer till killar. Skyllt på andra när det är jag som ställt till med grejer. Tagit pengar av min lillebror. Bytt prislappar på kläder jag köpt. Gjort sönder en soffa på en skola. Listan kan göras lång!


Hur kommer det sig att du började blogga?

Jag älskar att skriva! Jag gillar även att vara delaktig i diskutioner. Genom att blogga får jag både skriva av mig och ge, samt få respons av er! Det är verklige kul nu när jag har fler läsare.


Hur ofta brukar du gå på toa? EXAKT!

Jadu, jag vet inte exakt. Men jag har monterat upp en övervaknings kamera på toaletterna nu, så förhoppningsvis kan jag ge dig ett EXAKT svar under nästa frågestund!

 

Vill du ha barn?

Självklart vill jag har barn! Många ska det vara..

 

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?

Jag skulle först och främst ta med min familj och Kim på en resa till Thailand. Jag skulle även lägga undan några            100 000 införframtiden. Barncanser fonden skulle få ett bidrag från mig, och jag skulle fixa ett fadderbarn! Men självklart skulle det bli mycket shopping också!

 

Tack för era frågot. Detta var ju riktigt kul! Får göra om det när ni har nya frågor.

//Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0