Året 08


ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? Det har varit ett väldigt bra år!!
Bättre än förra året? Japp!
Någonting du aldrig kommer glömma tack vare nollåtta? Verkligen! Resan till Kreta med Kim tex
Har du flyttat under år nollåtta? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, många!
Isåfall vilken?
 Kan inte med att välja ut en av dem=P

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Underbar, jag är jättekär, och lycklig!! <3
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jaa^^
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, vilket är underbart att få höra!

SORG&HÄMD.
Har någon som du känt/känner tagit självmord? Nej, tur det! 
Har någon i din släkt avlidit?
 Nej, men min underbara extra mormor do i septemer=(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Haha, nej. 
Har du varit i slagsmål? Nej, men jag har haft två drömmar där jag slagit ner en person vars namn jag inte tänker nämna - men det värsta är att det var en underbar kännsla! :s

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
 Inget speciellt faktiskt, klart att man kan ångrar smågrejer däremot.  
Har du skämt ut dig? Det har jag säkert - men jag bjuder på det!
Har du ljugit för en vän? Vita lögner, men aldrig om stora betydelsefulla saker. 
Har du gjort något dumt mot en vän? Nej, det tror jag väl inte?
Har en vän gjort något dumt mot dig? Om jag säjer såhär: Personen som jag slagit ner i mina drömmar förtjänar det!

SKOLAN&FRITIDEN.
Har någon varit elak mot dig på skolan? Höhö, nej.
Hatar du någon på din skola? Nope
Har du gjort något framsteg? Ja, det får jag väl verkligen hoppas!
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej, men två fel. 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Japp!
Har du förlorat en vän? Yes
Har du fått tillbaka kontakt med en gammal vän? Ja! 
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej!
Har du många killkompisar? Inte många som jag står riktig nära. Förutom Kim som inte bara är min pojkvän utan en underbar kompis också så är det nog bara en - Joel!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0