Ny väska!!

Det senaste har jag haft fulltupp med att plugga. Min mage är inte helt bra ännu, men jag kämpar på;) Jag tänkte bara säja till er att jag lever, och är just nu väldigt glad! Jag fick precis en Mulberry väska av mamma!! Jag älskar verkligen mulberry märket och har länge velat ha en väska, men de är ju så dyra.. Synd. Men idag fick jag en av mamma, det är en liten modell typ som en handväska med en axelrem. Den är i svart skinn men har brunt mockamaterial på också - så snyggt!


Jag har fortfarande inte hittat någon USB-sladd till kameran, men såfort den är hittad ska jag lägga upp en bild på min nya favorit! Thihi:)

//Anna



 


Kommentarer
Postat av: mimmie

sjukt snygg väska!

2009-02-02 @ 10:22:19
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0