Tillbaka!

Nu är jag här igen, och mitt bloggande ska nu sätta fart. Under lovet har mycket hänt! Veckan i Stockhom var väldigt lyckad. Vi gick på bio, åt mysiga middagar, shoppade ute på stan, träffade två vänner som kom upp och bodde hos oss och självklart blev det härliga sovmornar i sängen! 

Sedan för att göra er nyfikna, så kan jag säja en sak: Jag och Kim har stora planer! Mer kan jag inte berätta nu, det får vänta lite. Men jag är glad och det känns väldigt bra! Thihi (jag älskar att ha hemligheter) 

Magen har varit relativt lugn under lovet, men nu när allt ska dra igång igen så känner jag att stressen börjar gro i magen. Jag var på sjukhuset idag och tillsammans med min läkare ska vi prata om hur jag ska göra med skolan kommande månader. Min cortison behandlig pågår till mars, så vi får se hur det hela mynnar ut..

 Jag hoppas i alla fal att ni har haft ett bra lov!

//Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0