Dagen efter en grym kväll!

Igår var jag, Kim och några gemensamma kompisar i sjöborden. Vi hade välsigt mysigt då vi grillade och spelade spel. Av olika anledningar åkte folk hem redan klockan halv 9. Men kvällen var inte slut då. Klockan 9 kom en gammal kompis till mig - då började festen. Elsa, som hon heter, jag och Kim festade på en flaska vin, en flaska champang samt ett vitt moserande vin. Det var gladsång, minnen, skitsnack och en allmänt underbar kväll! Runt 3 tiden låg vi i en hög på golvet, jag skedade Elsa, och Kim skedade mig. Haha.

Jättefina pressenter fick jag igår - visar bilder imorgon!  Tack <3



Nu ska jag och min mamma ha musiksamling med 20 stycken barn. På midsommar ska mamma och jag stå för musiken kring midsommarstången och därför har vi samlat några barn idag för att lära dem sångerna i förväg. Något som är kul är att 10 stycken av barnen har lärt sig spela ukulele hos min mamma - så det kommer bli en hejdundrans orkester!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja, så himla underbar kväll :D

2009-06-17 @ 00:37:25
URL: http://elsakullenstein.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0