Regn, grått - tröök!

God morgon, tänkte jag först säja. Klockan har redan hunnit bli 3, jag sitter vid datorn och funderar på vad jag ska göra med denna dag. Förslag?

(Varning, inget givande inlägg - jag är på dåligt humör!)

Imorgon ska jag och Kim ha middag med några vänner, det borde kännas som en rolig sak - men det gör det inte! Jag har en klump i magen men vet inte varför. Kanske är det för att middagen är tänkt som en avskedsfest innan flytten. Usch. Mest utav allt känns det som att jag bara vill krypa ner under täcket och gömma mig, strunta i allting. Jag orkar inte bry mig, det som händer det händer får se hur allt artar sig.

Jag ser frameomt att bo i Stockholm med min älskling - men just nu hatar jag det faktum att jag faktiskt ska flytta! Bha.

Hoppas att ni har en bra dag och får en fin helg!

//Anna

Kommentarer
Postat av: chelinka

Bradley Hand ITC, heter mit textstil :)

Tack desamma!!

2009-06-12 @ 15:14:34
URL: http://chelinka.blogg.se/
Postat av: Chelinka

Hehe, funderar på ny bloggdesign. Förslag?

2009-06-12 @ 15:20:25
URL: http://chelinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0