Livet är underbart!!

Jag är såå glad, det händer mångra roliga grejer nu!

1.) På fredag åker jag och min familj till Fjällbacka, vi har ett hus där men dumma som vi är har vi hyrt ut huset under den ända veckan som familjen har semester samtidigt. Därav anledningen att vi har hyrt ett hus på Valön som ligger i skärgården utanför Fjällbacka. Vi ska vara där i 3 dagar.

2.) Dagen efter att vi kommer hem från Fjällbacka flyger vi till Polen för att tillbringa en vecka i Krakow. Det är en världskultur festival under vecka som vi kommer vara där. Jag åker ihop med familjen, samt en annan familj och 3 stycken i min egna ålder. Jag ser framemot marknader, stånd, mysiga små cafeér, sena utgångar med polsk öl, soliga stunder i parken och mysiga kvällar på resturanger.

3.) Tre dagar efter att jag kommit hem från Polen bär det av till Stockholm - och där kommer jag stanna, för jag ska flytta! Ahh, så underbart är det! Jag och Kim kommer ha fullt upp med att inreda våran fina 3:a och shoppa på IKEA. Jag och min älskling, äntligen ska vi bli riktiga sambos. <3

4.) 2 veckor efter att jag flyttat till Stockholm kommer min familj och hälsar på. Vi ska åka båt och grilla ihop med Kimpans familj. Jag, min lillebror och Kim ska besöka Gröna Lund och Skansen. Det ska bli så kul att familjen kommer upp för att få se hur fint vi kommer bo!

5.) En vecka efter att familjen åkt hem till GBG, då börjar jag jobba. Den 4 augusti drar "vuxenlivet" igång på riktigt - jag längtar! Ska bli kul att få jobba på en plats med så härliga ungar runt omkring mig. På min avdelning kommer det vara 3 åringar.

Blir man inte lite avundsjuk?

//Anna

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag blir avis.

Ja längtar så himla mycke tills de blir av att flytta ihop med min Robin .

2009-06-21 @ 19:53:29
URL: http://emanuelssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0