Student med tandställning - räls!

Heej!

Som jag har saknat bloggandet! Jag tänkter inte berätta om vad som hänt under mitt uppehåll, jag kommer bara börja skriva som vanligt igen. Men som ni nog kan gissa är det studenten som tagit all min tid.

Studenten, va underbart det var!! Jag ska senare ge er ett inlägg med en massa bilder från dagen men tilsvidare får ni nöja er med följande:



Denna bild kan inte förklara dagen bättre - tårar och skratt om vartannat. Helt underbart!



Tänk va grymt att få ta studenten ihop med sin älskling!!

Nog om studenten i detta inlägg, vet ni vart jag sitter nu!? Med min sprillans nya Mac Book från M & P sitter jag i väntrummet på ortodontin, jag ska få räls i underkäken idag. Så nervöööst - gör det ont?

Det är inte alla som får tandställing lagom till studenten. Gissa åldern:

  • Jag har precis fått mit första jobb med fast tjänst
  • Jag ska bli sambo och flytta hemifrån
  • ... Jag ska få tandställing - räls!!
//Anna


Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; min dag blir nog toppen, din då? :D

2009-06-11 @ 10:44:42
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Elin & Sally

Och mina föräldrar :D

Grattis igen Anna :)

2009-06-11 @ 18:00:19
URL: http://bumblebee-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0