3 år!

Imorgon är det en stor dag för mig och min Kim! Kan du gissa varför?

Den 27 mars 2006 klockan 16:30 bestämde jag och Kim att det var han och jag, och så har det varit i 3 år nu snart! Min Kim, min fina, underbara älskade pojkvän.

Jag kommer ihåg hur jag tvekade på om jag ville bli tillsammans med honom. Kär var jag - jättekär! Det var första gången jag var kär på riktigt.  Men jag var rädd för att bli sviken. Jag minns hur jag tänkte: Det är ingen idé att jag blir ihop med honom, jag kommer bara  må så jäkla dåligt när han gör slut!!

Men jag vågade ta steget, jag övervann min rädsla - vilket jag är otroligt tacksam för idag! Jag säjer som min mamma alltid sagt: Var inte rädd för att gå rakt in i elden, det finns flera utvägar om du bränner dig!

♥ Jag & Kim, sommaren 2006 ♥

Jag vet inte om ni tycker att det är kul att läsa om det, men om ni vill kan jag berätta om hur vi blev tillsammans? Det var iallafall på ett väldigt udda sätt, men mysigt sätt!

Kim, Du & Jag tre år imorgon - jag är lycklig och kär!

//Kims Anna


Kommentarer
Postat av: Anni

Berätta! Alltid kul att läsa om. ^^ Själv träffade jag min kille på ett ganska roligt sätt också, räknar att vi blev tillsammans första juli men om man ska vara riktigt petig så var det nog den fjärde juli på USA:s nationaldag haha. ^^ I alla fall träffades vi första gången den första juli. Coolt att ni varit tillsammans så länge hur som helst, och att du tom. minns tiden. Det gör nog inte jag! Inte exakt i alla fall.



Jag har lagt till dig på bloglovin nu. Ha det!

2009-03-27 @ 00:16:40
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Becca

Mmm, sushi är verkligen jättegott...:D

Jag äter allt inom sushi, förutom bläckfisk..:S

2009-03-27 @ 00:45:49
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: madeleine

GRATTIS !!

så skoj för er =)

Hoppas på många år tillsammans

ni ser så kära ut på bilden =)

vilket mys



kram på dig tjejen

2009-03-27 @ 01:16:50
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt för er, stort grattis!! Jag vill gärna veta hur ni blev ihop, ha en fin dag nu båda två :)

2009-03-27 @ 11:17:40
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0