Bilder!

Jag har fått några kommentarer där ni  undrar om jag kan lägga upp fler bilder. Först och främst kommer jag nog aldrig ha regelbundna dagens outfits på min blogg. Bilder på mig lägger jag  upp då jag känner att det passa, kanske om jag har något nytt plagg, en cool frisyr, snyggt smink etc.

Men om ni så gärna vill kolla på bilder så är ni välkomman att klicka er in på min Facebook: Annas bilder

Är det någonting annat ni önskar att jag hade mer av i bloggen så är det bara att förmedla era önskemål! =)

//Anna


Kommentarer
Postat av: F A N T A S T I C O ♥

Kolla in min blogg och rösta fram vilken väska som är snyggast. Svart eller vit.



Kram!

2009-03-29 @ 18:02:10
URL: http://girlfantastico.blogg.se/
Postat av: hanna

Nu har jag spanat in din facebook. rätt roligt å se hur du ser ut när man läst din blogg flera gånger. Alltså roligt att få ett ansikte på den som skriver

2009-03-29 @ 21:19:29
URL: http://emanuelssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0