Mina rosa sockervaddsmoln

Jag är kär. Jag har en underbar pojkvän, han får mig att må bra. Jag behöver inte vara i samma rum som honom för att känna pirret som går igenom hela kroppen. Överallt finns han med mig. I tankar och minnen. När man har levt ihop så nära och under en så lång tid som vi har gjort , då är det inte längre bara en pojkvän, det är så mycket mer - det är en stor kännsla som inte går att beskriva! Det finn olika definationer på vad kärlek är, så hur vet man om man är kär? Jag tänker inte på det. Så länge jag har pirret i magen, skrattet i halsgropen, känslan av värme och trygghet samt tron på att det är han och jag, då bryr jag mig inte om vad det kallas. Kärlek enligt mig handlar inte om att vara kär, det bygger på kännslor av kärlek.

Jag svävar på moln, rosa sockervaddsmoln som gör det lättare att ta sig fram på vägen. Lätt som en fjärill rör jag mig framåt. Ibland går det trögt, ibland känns det som allt går emot mig. Men ett pirr i min mage påminner mig alltid om honom och det hjälper mig att hitta den rätta vägen igen, min väg där jag är prinsessan som svävar  på rosa sockervaddsmoln.  


Jag älskar dig!

//Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad gulligt!

2009-03-11 @ 21:07:06
URL: http://thisismee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0