En kamp mellan kropp och psyke

Som jag förut berättade så har jag ju fått en vagel i ögat, usch! Som om inte det vore nog så har jag även fått ett munsår nu.. Va fan, jag får aldrig finnar och sånt men nu har min kropp uppenbarligen bestämt sig för att göra revolt mot mig och mitt psyke. En finne räcker för att självkännsla ska åka ner mot botten. Kalla det för ytlighet, men jag tror inte att jag är ensam om den saken. Även om ingen annan tänker på den - så vet Jag att den sitter där och ser galen ut! Jag varken bryr mig eller tänker på ifall någon annan har det, men när det kommer till mig själv, då blir jag nojjig!!

Kanske känner kroppen på sig att jag ska på bröllop och två arbetsintervjuer i början av nästa vecka!

//Anna


Kommentarer
Postat av: madeleine

aj inge skoj det där med munsår å allt...

jag fick en finne på min axel för en dag sen å AJ sa jag har aldrig finnar munsår eller liknande så jag är precis som du närdet kommer till sånt jag blir nojjig till tusen !!



ha det underbart KRAM

2009-03-17 @ 21:44:40
URL: http://nallem.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch, kroppen jävlas med dig.



Låter som god tv-mat.

Ja, min honey, min pojkvän, hehe ;)

2009-03-17 @ 21:50:01
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: felicia

vi är två om rosing! mitt favorit program, i love it!:) naglarna, de är tippar sen så har jag filat ner kanterna på dom och lagt på manikyr:)jätte lätt och tar ungefär 2 timmmar:) skoj... jätte fin blogg:) Kram

2009-03-17 @ 22:04:07
URL: http://feliciaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0