Hur minns du Idol?

Tanken slog mig förut, det har nästan gått 5 år sedan första svenska säsongen av Idol drog igång. Visst har man sätt ett mönster, det är nästan aldrig vinnare som lyckas bäst, nej snarare är det tvåan!



Vem är din personliga favorit?
Vilken jury gillar du bäst?
Skulle du kunna tänka dig söka till programmet någon gång?


Min personliga favorit av ettorna är absolut Daniel Lindström, jag har fortfarande en förkärlek till honom! Men min absoluta favorit av alla deltagare det är självklart Amanda Jensen!

Den nya juryn är mycket bättre tycker jag, dock saknar jag den gamla jurymedlemmen Daniel!

Jag skulle aldrig våga söka till Idol!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mina favoriter är Amanda och Darin, han borde ha vunnit!



Den förra jurryn var mycket bättre!



Aldrig i livet att jag med min röst skulle söka till idol!

2009-03-11 @ 19:31:28
Postat av: J o z e f i n e

Markus och Kevin är absolut dom bästa!



Nya juryn är bäst



Jag skulle kunna tänka mig att söka.

2009-03-11 @ 20:38:47
URL: http://jsfnee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0