Min nya drog

Yes, äntligen har jag bestämt mig. Jag ska börja med något som många kallar för en drog. Det säjs att när man väl bestämt sig för att testa det, så sitter man fast. Det finns så många olika möjligheter och olika behandlingar. Som allting annat kommer detta att kosta pengar, men nu när jag jobbar så har jag råd att lägga undan en 500 lapp varje månad.

Jag pratar inte om vilken drog som helst. Denna är bra! Det kommer hjälpa mig att alltid känna mig snygg.

Drogen kallas för manikyr, och igår bokade jag tid för en akrylförlägning med franskmanikyr.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du bokat tid?

2009-03-12 @ 15:49:32
Postat av: Anonym

och vad kostar det?

2009-03-12 @ 15:49:59
Postat av: jessica

åh det är så himla fint med franskmanikyr!

2009-03-12 @ 17:35:58
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: Dianne

så himla snyggt!

vilken fin blogg du har dessutom :D

kraam...

2009-03-12 @ 19:15:17
URL: http://clothaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0