Oj..

 * Skriva klart förskole observation
 * Redigera text
 * Skriva informationstext
 * Skriva företagsekonomi arbete
 * Skicka några viktiga mail
 * Jogga en mil på crosstrainern
 * Gå igenom låtarna inför lördagens spelning
 * Hitta mobilladdaren

Oj. Detta är allt jag måste hinna med idag. Jag borde verkligen inte uppdatera bloggen nu. Men har man ändå börjat, då kan man väl lika gärna avsluta också?

Kanske behöver jag inte göra allt idag, jag kan säkert skjuta upp någonting tills imorgon... Japp så får det blir!


//Anna

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - beroendeframkallande



Superfin blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-03-11 @ 18:41:36
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0