Stömlöst och kortslutning i huvudet

Godmorgon, tänkte jag först säja fast det har ju hunnit bli eftermiddag nu! Jag har inte kunnat updatera bloggen eftersom strömmen varit borta under hela dagen. Vad handikappad och uttråkad man lätt blir när det inte finns ström. Jag och Kim var ute på picknick i solen runt  klockan 2, men när vi kom hem för att värma oss - så funkade ju inte vattenkokaren:

Anna:
Men det gör inget, jag får väl värma det på spisen.
Kim: Fast det går ju inte Anna.
Anna: Hm, nej just det.. Kom, vi går och slappar framför TV:n istället.
Kim: Anna?
Anna: Oj, jag glömde! Men datan är på, vi kan ju kolla på filmen som vi laddade ner!
Kim: Det kan vi göra!

En liten stund senare..

Anna:
Du Kim, batteriet är slut på datan, sätter du in laddaren!?
Kim: Ojoj, vad du har kort minne..

//Anna

Kommentarer
Postat av: Besiana

Vad anser du är en bästa vän? gå in på min blogg och skriv vad du tycker! :)

2009-03-15 @ 18:05:53
URL: http://besianamavraj.blogg.se/
Postat av: hanna

Hejsan. Hörru ja tänkte på en sak.Dedär med bloglovin. Har registrerat mig dära nu. Verikfikation av bloggen pågår står det. Vet du vad dom menar med det. tänkte om ja gjort nåt fel?

2009-03-15 @ 18:13:13
URL: http://emanuelssonhanna.blogg.se/
Postat av: Elin & Sally

Du är lite blond Anna ;) Fast jag känner igen mig, man tar elen för givet!

2009-03-15 @ 21:40:13
URL: http://bumblebee-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0