Vill ju sova!

Klockan är nu 09:00, inatt somnade jag efter klockan 03:00. Vet inte varför jag inte kunde sova, jag hade någon orokännsla i magen. Men stora frågan är varför jag är vaken redan nu! Jag är hemma från skolan pågrund av förkylning, så egentligen skulle jag kunna ligga och sova nu - men icke sa nicke!


Denna dag kommer att bli såå lång. Klockan 16:00 ska jag åka in till stan för att jobba, passet slutar runt 03:00 - 03:30. Visst är det typiskt, jag och Kim jobbar typ aldrig, men idag har vi båda fått mjölighet till att jobba - så självklart gör vi det! Firandet får vänta tills imorgon.

Trööött, trött, trött, trött....

//Anna

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ungmamma blogg

tack så mkt:D

2009-03-27 @ 09:20:56
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0